Vigtigheden ved visuel identitet er genkendeligheden af din virksomhed. En visuel identitet vil hjælp dig godt på vej!

Vigtigheden ved visuel identitet

Vigtigheden ved visuel identitet.

  • Skab genkendelighed hos dine kunder med et unikt visuelt udtryk.
  • Kontakt mig
  • Skab en følelse overfor dine kunder, med en identitet, der passer til dit brand.
  • Kontakt mig
  • Ligesom der er en vision med din virksomhed, skal der også en solid identitet med på rejsen.
  • Kontakt mig
  • Med din egen identitet ligner du ikke alle andres ensformige udtryk. Det handler om at være sig selv.
  • At være sig selv skaber opmærksomhed og genkendelighed overfor dine kunder.
  • Kontakt mig
  • Med en visuel identitet holdes dit brand indenfor rammerne for farver, fonte, og stilart.
  • Det skaber et solidt genkendeligt billede af din virksomhed så kunder ikke er i tvivl om hvem du er, og om de er kommet det rigtige sted hen.
  • Kontakt mig
  • Skab din egen historie som kunder husker mere end fakta. En visuel identitet fokuserer på at fortælle den gode historie.
  • Kontakt mig
Visuel identifikation vil hjælpe dig med at skelne dit brand på markedet.

Vær' din egen

Skil dig ud, og skabe genkendelighed på tværs af alle dine medier.

Vigtigheden ved visuel identitet

Et stærkt, unikt brand er en væsentlig del af ens image og skaber et godt forhold til kunderne. 

Hvis kunden og din virksomhed, deler samme værdier, vil kunden blive tiltrukket af dit brand og vil sandsynligvis føle sig bedre tilpas og vælge dig frem for konkurrenterne.

Skab en følelse

Genkendelighed i fonte og farver øger ens genkendelse markant og får ens brand til at skille sig ud fra de andre.

Priser

    • Der bliver skræddersyet en identitet der passer præcis til din virksomhed.
    • Se eksempel på en Basis Visuel Identitet
    • Logo
    • 1 logo koncept
    • 2 retterunder
    • Logo farver versioner
    • Brug på baggrunde
    • Respektafstande
    • Logo i responsive versioner
    • do’s n dont’s
    • Farver
    • Primære farvekoder
    • Sekundære farvekoder
    • Tint af farver
    • Pantone farver
    • Farve definitioner (fx CTA farver, Segment Farver eller Produktbaggrunde)
    • Typografi
    • Font
    • Grafisk udtryk/opsætning
    • Specificeret overskrifter og brødtekster
    • Billeder
    • Stil af billeder
    • Billede effekter eller andre grafiske tiltag
    • do’s n dont’s
    • Ikoner
    • Ikon stil (8 ikoner)
    • Eksportering af ikoner
    • Mockup eksempler
    • Visitkort
    • Brevpapir
    • Bil
    • Arbejdstøj
    • Etc.
    • Klargjort element
    • Et klargjort element til print efter eget ønske Eksempelvis; visitkort, roll-up, flyer, tryk til bil, etc.
    • Der bliver skræddersyet en identitet der passer præcis til din virksomhed.
    • Se eksempel på en Basis Visuel Identitet
    • Logo
    • 2 logo koncept
    • 2 retterunder
    • Logo farver versioner
    • Logo i responsive versioner
    • Brug på baggrunde
    • Respektafstande
    • do’s n dont’s
    • Farver
    • Primære farvekoder
    • Sekundære farvekoder
    • Tint af farver
    • Pantone farver
    • Farve definitioner (fx CTA farver, Segment Farver eller Produktbaggrunde)
    • Typografi
    • Font
    • Grafisk udtryk/opsætning
    • Specificeret overskrifter og brødtekster
    • Billeder
    • Stil af billeder
    • Billede effekter eller andre grafiske tiltag
    • do’s n dont’s
    • Ikoner
    • Ikon stil (8 ikoner)
    • Eksportering af ikoner
    • Mockup eksempler
    • Visitkort
    • Brevpapir
    • Bil
    • Arbejdstøj
    • Etc.
    • Klargjort element
    • Et klargjort element til print efter eget ønske Eksempelvis; visitkort, roll-up, flyer, tryk til bil, etc.
  • Logodesign er inkluderet i denne premium identitespakke. Der bliver skræddersyet en identitet der passer præcis til din virksomhed.
  • Se eksempel på en Premium Visuel Identitet
  • Logo
  • 3 logo koncept
  • 3 retterunder
  • Logo i responsive versioner
  • Logo farver versioner
  • Brug på baggrunde
  • Respektafstande og størrelser (hvornår er det responsivt)
  • do’s n dont’s
  • Farver
  • Primære farvekoder
  • Sekundære farvekoder
  • Tint af farver
  • Pantone farver
  • Farve definitioner (fx CTA farver, Segment Farver eller Produktbaggrunde)
  • Typografi
  • Font
  • Grafisk udtryk/opsætning
  • Specificeret overskrifter og brødtekster
  • Billeder
  • Stil af billeder
  • Billede effekter eller andre grafiske tiltag
  • do’s n dont’s
  • Ikoner
  • Ikon stil (12 ikoner)
  • Eksportering af ikoner
  • Mockup eksempler
  • Visitkort
  • Brevpapir
  • Bil
  • Arbejdstøj
  • Etc.
  • Klargjort element
  • Et klargjort element til print efter eget ønske
    Eksempelvis; visitkort, roll-up, flyer, tryk til bil, etc.

Hvorfor er en identitet vigtig!

En brandidentitet, anvender du i det væsentlige dine brandværdier på alle visuelle elementer, der vil blive brugt til at promovere din virksomhed. 

Det betyder, at en brandidentitet er mere end blot et logo og består af en række forskellige markedsføringsmaterialer og udtryk.

Sammenhængende og professionel brandidentitet er en vigtig del af enhver effektiv brandingstrategi. At skabe en brandidentitet kræver fokus og opmærksomhed på detaljer for at udvikle præcis den stil, der med succes opfylder en virksomheds mål og afgiver det passende budskab. 

Personlighed er en vigtig faktor for din brandidentitet og er den visuelle repræsentation af dit brands værdier og “personlighed”. 

Sæt den rigtige tone for dit brand, så det kan bruges til at fremkalde specifikke følelser hos dit publikum. Din brandidentitet bør være designet til at kommunikere din virksomheds overordnede budskab og fremme dine forretningsmål.

Korrekt udvikling af en brandidentitet giver dig mulighed for at skabe et ensartet budskab på tværs af alt marketingmateriale. Hvert stykke skal have de samme grundlæggende stilarter og designelementer, hvilket skaber et sammenhængende branding udtryk.

En brandidentitet hjælper dig med at differentiere din virksomhed fra konkurrenterne og positionere dit brand på en passende måde. Udvikling af en professionelt identitet skiller dig ud for at fange potentielle kunder til dit marked.